moje 1Bad boys1i2 2Diamentowa afera 3Agent XXl 4Sądny dzień
Z tych, które na razie oglądałem:
1. Bad Boys.
2. Nic do stracenia.
3. Agent XXL 2.
4. Bad Boys 2.
5. Agent XXL.
6. Parasol bezpieczeństwa.
1. Parasol bezpieczeństwa - widziałam z 7 razy i wszystkich dookoła zamęczam tym filmem, jest rewelacyjny!!! ;D w życiu żadna komedia mnie tak nie rozśmieszyła.
2. Agent XXL
3. Nic do stracenia.
4. Diamentowa afera.
5. College Road Trip.
U mnie Diamentowa afera, Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam
U mnie Diamentowa afera, Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam
U mnie Diamentowa afera też nr 1. Nr 2 Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam
1. Nic do stracenia
2. Bad Boys
3. Gang Dzikich Wieprzy
4. Parasol Bezpieczeństwa
5. Witaj w domu Panie Jenkins
U mnie Diamentowa afera, Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam
1.Diamentowa afera
2.Parasol bezpieczeństwa
3.nic do stracenia
4.Wycieczka na studia
5.Agent xxl 1,2,3
6.Bad boys 1,2
Oraz inne komedie z czarnoskórymi, którzy komedie mają wrodzone to super zioło oraz piątek 1,2,3;)
U mnie Diamentowa afera, Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam
U mnie Diamentowa afera, Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam
W sumie mało z nim oglądałem,ale oto moje typy:
Bad Boys 1 i 2
Parasol Bezpieczeństwa
Życie
Gang dzikich wieprzy
U mnie Diamentowa afera, Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam
U mnie Diamentowa afera, Sądny dzień, a potem to już ogólnie wszystkie OK, słabej roli sobie nie przypominam